Како се град понаша као Британци

Док сам био у Лондону неколико пута, тамо обично проводим дане у разгледању – и иако је то дивно, одлучио сам да ово последње летње путовање проведем као што то раде моји британски пријатељи. Видите, Лондон је мешавина између Њујорка и Париза и комбинује одличну храну свих кухиња, удобне хотеле, шик места за лепоту, софистициране барове и обиље културе и историје, али увек сам то ценио због чега је ово било је управо време за промену.

Првобитно сам имао визију шта би ових 10 дана могло бити: испијање чаја са малим сендвичима или ароматизованим колачима, посета неким локалним ресторанима итд. Али, то је било много више од тога, захваљујући препорукама мојих пријатеља преко баре.

Пошто сам већ знао како се крећем по граду, осећао сам се спремном за аутентичну британску авантуру. Током свог боравка провео сам своје време у лондонском Вест Енду, области која је обично позната по позоришним представама и туристичким атракцијама. Састоји се од Мејфера, Мерилебона, Фицровије, Сохоа, Ковент Гардена и других. Међутим, уместо да радим Лондон на начин на који је то чинио у прошлости – уз посете Бакингемској палати, Биг Бену, Лондонском оку и Бороу пијаци – изабрао сам да доживим град као што то чине Лондончани. Иако нема ништа лоше у томе да се град ради на „туристички“ начин, овај водич је за оне који желе да мало прошире своје видике приликом следеће посете.

Мике Кемп/Пицтурес/Гетти Имагес

лепота

Након што сам напустио дуги лет из Њујорка, једина ствар коју сам мислила била је да својој кожи пружим негу што је пре могуће. Са рукама које раде на славним личностима као што су Сијена Милер, Фиби Дајневор и Никола Кофлан, не чуди што је Јасмина Вико најтраженија фациалиста у Лондону. Она користи холистички, високотехнолошки приступ за који се каже да чини чуда на свим типовима коже, тако да има смисла да је резервација термина код ње једнако пожељна као и најпознатији ресторан у Лондону. Нажалост, током моје посете нисам могао да закажем термин јер је био превише заузет. Међутим, то је високо на мојој листи када се вратим.

Још једно одлично место за третмане лица и коже? Клиника за кожу 111 у улици Харлеи 111 у Мерилебону. Бренд са седиштем у Лондону, који је основао сертификовани пластични и реконструктивни хирург др Јанис Александридес, обожавају познате личности попут Деми Мур, Џенифер Анистон и Лејди Гаге, због чега су третмани лица и третмани толико популарни. Успео сам да добијем отказивање у последњем тренутку на 111Скин и провео сам свој срећни сат радећи магију на својој кожи.

Иако сам управо завршио фарбање у Њујорку, пријатељи из целог Лондона су викали и задивљени о Стил салону због лепих кројева и боја. Награђивани салон има локације у Нотинг Хилу и Челсију и уређен је у хладном скандинавском дизајну.

пити храну

Лондон је чинија сваке кухињске мешавине коју можете замислити. И док са већином опција не можете погрешити, моји пријатељи су ме упутили на неколико испробаних места. Дишум, индијско место у близини Карнаби улице, омиљено је по класичним бомбајским јелима, док је Француз у Ковент Гарденсу познат по интернационалној кухињи инспирисаној француском. Кингли Цоурт је такође одлична опција за нешто мало мање формално са разним опцијама за ручавање за свакога. Ресторан за храну на више нивоа је скривен у улици Царнаби и има сјајна места за бранч са кухињама у распону од перуанске до грчке и свега између. Ја сам лично био у улици Карнаби много пута, и никад нисам знао да то место постоји све док ми пријатељ у Лондону није предложио да се тамо нађемо.

Ако тражите забавну, скромну активност за групу пријатеља, идите на Свингерс, место близу Селфридгеса. Затворени голф, многе могућности за ручавање и одлична пића су разлози зашто се Лондончани одлучују да оду тамо. Међутим, ако желите да проведете соло ноћ пуну укусне тестенине, Пастаио ин Царнаби никада није лош избор. Свака паста је ручно рађена, фокача је деликатна колико може, а пића су забавна и укусна. За искуство које ће вас натерати да обучете своју хаљину за забаву, пробајте пиће у Тхеатре Роиал на Друри Лане, скривеном бару који се налази у најстаријем позоришту у Лондону.

Иако често боравим у Вест Енду, нека друга сјајна места укључују Бороугх Маркет, која током дана има разне штандове са укусном храном и продавнице. Неки од мојих фаворита укључују Паделла, место за свежу тестенину, Бреад Ахеад, укусну пекару са укусним колачима и рибом! Место са одличном рибом и помфритом. Међутим, ноћу се отвара Парриллан, укусно шпанско место које увек служи одличну храну. Пријатељи су такође препоручили Мераки, ресторан који служи одличну грчку храну у Фицровији, Такерији, мексичкој врућој тачки у Нотинг Хилу, и Мази, ресторан који служи модерну грчку кухињу (такође у Нотинг Хилу).

шопинг

Ниједна посета Лондону није потпуна без посете Селфридгес, Харродс или Либерти. Све популарне робне куће нуде огроман избор одеће, обуће, кућних потрепштина и још много тога, избацивши све робне куће у САД. Харродс и Селфридгес носе разне домаће и међународне дизајнере. Обично оба носе сличне брендове – иако у сваком можете изрезати неке дизајнерске комаде које је тешко пронаћи. С друге стране, Либерти има мањи асортиман и пун је локалних дизајнера. Видећете мешавину Лондонаца и туриста у продавницама јер је избор *баш* добар. Упозорење: Вероватно ћете оставити неке нове комаде при руци, зато будите опрезни и спакујте се у складу са тим.

Царнаби Стреет је туристичка улица, да, али је одлично место за поподневно лутање. Мале продавнице, сјајни ресторани и близина места где сам боравио учинили су га честим местом када сам желео да људи гледају и шетају. Поред тога, позната лондонска продавница хране Фортнум анд Масонс налази се на пјешачкој удаљености и служи добар избор британске хране која чини одличне сувенире за вашу породицу код куће.

Друга ствар коју треба да урадим према мојим пријатељима у Лондону? винтаге схоппинг. Топло препоручујем Анние’с Ибиза, Нордиц Поетри, Оне оф А Кинд Арцхиве, Модес анд Море. Наћи ћете све, од јединствених комада до тона скривених налаза драгуља. По мом мишљењу, заиста не можете погрешити.

Смештај

Слично као у Њујорку, боравак је ствар Лондона. Високо препоручени хотели мојих пријатеља укључују Билтморе Хотел Маифаир, луксузни смештај у Мејферу на пјешачкој удаљености од многих популарних локација, Тхе ЕДИТИОН Хотел, елегантан и луксузан хотел у Мерибурну, и Росевоод Лондон, елегантан луксузни хотел у Цовент Гардену са довољно простор. Британски шарм. Сваки се налази у различитим областима, али нуди луксузно британско искуство које се и даље осећа као код куће – иако боравите у луксузном хотелу са пет звездица.

културе

Ниједан пут у Лондон није потпун без посете једном од познатих позоришта на Вест Енду – популарној туристичкој активности коју воле Британци. Отишао сам да видим ово путовање Хаиат БаиАли заиста не можете погрешити ни са једном представом на Вест Енду. Емисије се изводе скоро сваки дан, што вам олакшава да их укључите у свој распоред.

Истини за вољу: нисам успео да пробам поподневни чај ни на једном од мојих путовања у Лондон. Пио сам чај, јео колаче и седео у лепим кафићима, али никада нисам отишао на поподневни чај у Лондон. Када су то искуство препоручили пријатељи, одмах сам га додао у свој план пута. Има места широм Лондона за поподневни чај, међутим, моји пријатељи су препоручили Росе Лоунге у Софител Ст. Џејмс. Био је релативно приступачан и дао ми је прилику да пробам одличне чајеве док пијуцкам слатке и слане.

У Лондону такође не недостаје музеја, тако да сваки кишни дан укључује посете неким новим и старим омиљеним местима, нешто са чиме никада не можете погрешити. То укључује Националну галерију, Музеј дизајна, Тејт Модерн и Национални историјски музеј.